Sååååå sjukt

Asså vet ni vad som hänt...lyssna här:
Jag kommer hem från jobbet, myser lite med familjen tar en kopp kaffe och drar vidare till Höganäs där jag hade ett möte med banken. Jag startar bilen och hör att RIX FM e på...så säger Titti & Benji...
-Hör du oss Jenny Wiik, du har vunnit 10 biobiljetter och en chans på roadtrip resan vi tävlar om imorgon, så vi är väl 5 finalister som kommer att tävla om det här! Va helt chockad på banken och suuuuperglad. Tänk om jag vinner!
Igår kväll så satt jag upp till midnatt och filade på den här versen om vårt roligaste roadtrip! Hoppas Hoppas Hoppas jag vinner! Då får jag äntligen hälsa på min älskade syster Josse!
PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nej men vad ar det mitt norra oga skadar? Valkommen hit min alskade syster, for jag ar helt 100 pa att du vinner. Du har ju flowet vill jag lova. Love ya och kom ihag att tanka 'the secret'

2010-11-04 @ 21:54:56
Postat av: romina

Håller tummarna !!!:D

2010-11-04 @ 22:18:43
URL: http://romina.devote.se
Postat av: moncan

ojojoj...

snacka om att du har turen pa din sida!!! fast jag skulle snarare saja att du har redigt flyt o att livet forsoker saja dej nanting - hehe...nar man gor nat man trivs med sa hander oftast bra saker :-)

...o du om nan kan ju halla med om det. ha det bast lillasyrran...halsa...

2010-11-04 @ 23:09:01
Postat av: Ida

sjukt duktig du e syrran!!! ;) <3 ska hålla tummarna!

2010-11-04 @ 23:42:02
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: susanne

Lycka till!

Hoppas du vinner och vi håller alla tummarna i Smöris!

du är ju inne i ett vinstflow nu Jenny!

kram mamma

2010-11-05 @ 10:08:55
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad är "Hemligheten" Jenny?..;) Kan du inte publicera ditt tävlingsbidrag på bloggen som vi kan läsa det? Lycka till nu!!! Jag håller alla tummar!...och ring om du behöver support..:) Kram!

2010-11-05 @ 11:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com