Bio, dop & bio

Jag vann ju 11 biobiljetter för ett tag sen så i helgen var jag med Pontus, Malla o Carris på bio och idag är David med hela sin familj! Så kul att vi kunde bjuda alla=)
I fredags kom Romina hit och bjöd oss på middag, så gulligt av henne. Blev en smarrig kräft & räksallad och en massa annat gott. Sen stack ju jag på bio i snöovädret...Romina sov här till i lördags o hjälpte mig att locka håret innan dopet, tack för det söte!
I lördags var vi på ett underbart fint dop ner hos Sirina & David. Lille Neo skulle döpas. Tyvärr så e min kamera lita koko så bilderna blev konstiga i färgen...men här e några bilder från festen:
Tack för en supertrevlig dopfest! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com