Zonterapi

Tjena Tjabba Hallå!
Imorse åkte jag till stan och gick på zonterapibehandling...



Han tryckte en massa och sa att han kunde hjälpa mig med mina magproblem och ledbesvär...genom att trycka på olika punkter i foten behandlas kroppen och på så sätt kan man bli frisk från vissa åkommor.



Han är även homeopat och hade bra örter som jag skulle ta. Sen fick jag ha fötterna i ett detox fotbad som var helmysko...först var vattnet helt klart och sen efter 15 minuter var vattnet helt brunt o luktade pekka...alla gifter i kroppen drogs tydligen ut. Men ska gå på fler behandligar och fixa det som behöver fixas.

Sen gjorde jag lite ärenden, hämtade bla. Milos pass som nu e klart...åkte hem o käkade och sen blev de en tur till badet med pojkarna. Shit va kul vi hade det=)

Nu sover pojkarna och vi har precis druckit en kopp kaffe, ska fixa mat o sen e det kväller!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com