Mors dag!

David o Milo va iväg en sväng på stan medan jag tränade (3km löpning och armar+bröst pass). När de kom hem sa de att de hade en överraskning..de ville fira mors dag idag istället eftersom David jobbar på söndag. Så jag fick ett fint paket men 2 fina Thomas Sabo smycken till min armlänk...thanx mina älskade=)
Ett M som står för...Milo och en annan rund grej som det står, My little boy och så två hjärtan på andra sidan...typ som om det vore ett barn som skrivit det. Jättesött iallafall!
Idag är jag glad över att jag tränat och storhandlat och att jag har 2 underbara killar i mitt liv (3 med Kenzo)!
Puss min vän, ska försöka lägga in resebilder efter biggest looser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com