Stolt

Gomorron!
Ny vecka...nya tag! Ännu mer snö väntas, o ja som vill hälsa på Manu o hennes Leo...undrar hur det ska gå?
Aja, vill bara tala om hur himla stolt jag e över min broder Patrik som varit på övning i Älvdalen, hoppat isvak o sånt...



Du e såå duktigt!

Annars har helgen varit bra, har börjat med Josses hälso/morgondrink nu som består av 1 pressad citron i ett glas vatten, 2 cm riven färsk ingerfära, linfröolja och liten honung. Mixa allt o svep! Igår tog vi en långpromenad till stranden:



Det gula huset bakom Josse skulle jag vilja ha!!



I helgen när David jobbade passade jag på att göra en sak:



Milo med diadem



Milo med hårspänne



Såå söt Milo e, men lovade David att inte göra det igen, haha!

Ha en bra dag min vän!

Kommentarer
Postat av: Carran

Hallu----så söta bilder på milo som vanligt..o vad cool bild på patte. Jag kommer ut till er en sväng i veckan..saknar er alla i viiken. Ha en fin dag..poss

2010-03-01 @ 10:34:31
Postat av: mamma

Gud vilken söt Milo-Pilo

kram mormor

Grattis till dina 9 månader önskar vi också

2010-03-01 @ 19:15:40
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com