SOL

Tänk att helgen redan gått...när man e mammaledig så e inte dagarna så viktiga, varje dag e lördag typ...men nu när man börjar komma ur den där bubblan som man hamnar i när man får barn...så längtar jag nästan tillbaka till vardag o helg o jobbrutiner....asså jag vet ju att den tiden snart kommer ändå, men kan inte låta bli att tänka på hur det kommer att bli den dagen jag börjar jobba...hur man ska få in heltidsjobb med träning och dagis o Milotid o så David såklart...o så vänner o familjen o allt annat.

Annars så har helgen varit bra...det blev ingen husvisningen men vi va hos Carris i fredags, hon bjöd som vanligt på en massa gott:

 

Sen gick vi en sväng på stan o tog en latte



Mamma, Ida o Josse o noah var oxå mé!  Sen blev det god ryggbiff och fredagsmys...

I lördags va jag o Milo i Smöris:



Britta älskar att leka med Milo=)



Sen tog jag & Milo, mamma o Pontus en prommis med hundarna...kallt men underbart med SOL



Fin utsikt va!

Mamma o Lasse bjöd på god mat omånga skratt...sen kom David o hämtade oss o me följde Pontus o Margit som sovit här tills idag...De e så söta o hjälpsamma...de gå ut med Kenzo o leker en massa med Milo. Vi tog en lång prommis i eftermiddag o sen tog de bussen hem. Tack sötisar för den här gången...a just ja, Jos o Noah var här på besök oxå...skoj som alltid. Shit va jag kommer att sakna dom när de flyttar. Jag o David har snackat om att åka o hälsa på dom nästa januari..o stanna typ en månad, bila runt lite...california, Las Vegas mm. Najs, det gäller att börja spara nu=)

Nu ska Milo i säng och snart kommer David hem från jobbet.

Kramkram min vän

Kommentarer
Postat av: sara

kanske komma och hälsa på i dallas?

2010-03-08 @ 10:14:45
Postat av: Minna

Vad har du för ring?? Har ni förlovat er?? Klart att vi ska ses nån dag. Bara säg till när du kan för jag kan ju nästan alltid=)

2010-03-08 @ 11:58:47
URL: http://blogg.minnajocke.se
Postat av: Ida

Du är en så bra mamma Jenny! <3 Men glöm nu inte bara att unna dig själv lite ibland!! Puss

2010-03-09 @ 11:55:05
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com