one mans trash is another mans treasure...

Hej på dig min vän...jag håller på att läsa en bok....rensa i röran heter den...har läst den en massa gånger och jag bara älskar den...



Jag har insett hur mycket saker vi har som bara ligger o tar plats och energi ifrån oss. Så jag tänkte ta bilder på saker vi inte behöver längre...så om det är nåt du behöver så bara lämna en kommentar så får du det...



Bra va...det första jag ska ge bort är en svart yogamatta med väska ifrån SATS...



SAT NAM mina vänner

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad söt du é gumman!! Vilken rolig o gullig idé. Anna har länge pratat om att man borde ha en klädbytardag. Man samlas en massa kompisar o ser till att ha rensat garderoben innan, tar med sig det man inte vill ha längre och så byter man med varandra. På så sätt kan alla få en "ny" garderob utan att det kostar ngt...

Kram på dig - vi ses imorn

2010-03-18 @ 23:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com