Nu står Milo själv...

Hej hopp...nu e visst helgen nästan över...o va härligt vi har haft det...kolla själv:



Varje morgon när det e frulledags är detta vad jag ser...Milo som vill äta allt som vi äter...



Nappligan...



promenixtime i nya brillorna



Äntligen fick jag o Miranda träffas...o första gången hon träffade Milo oxå



De bjöd på en massa gott!



På kvällen kom Carran, Jens o RATRIK hit till oss. Vi lagade god mat och kollade på melodifestivalen...David o Bart kollade på basket...Sen kom Jos ner o vi hade supertrevligt...By the way...RATRIK heter egentligen patrik...sas hörde nog fel när han bokade flygbiljett hem...haha





Alltså här har ni världens sötaste pöjk...tröjan e typ 40 år gammal (tror jag hade den när jag var liten)



Idag kom Zelma o Helena hit på besök, o så tog vi såklart en lång prommis tillsammans



Milo somnade direkt när vi gick ut, så trött efter all lek. Han har dessutom börjat stå helt själv nu...stod nästan 30 sek idag...det började för några veckor sedan med några enstaka ggr men nu händer det flera ggr per dag!



Iiiiiiskallt o blåsigt var det men ack så vackert!

Hade även en tjej från Malmö här o kollade på bilen, hon skulle höra av sig imorgon...hoppas hon köper den!
Nu e David o handlar o när han kommer hem blir det middagsdax=)

Har jag berättat att jag fått en massa fina efterrätter till Milo...jag e buzzador o får då prova en massa grejer gratis:

 

En skön kväll önskar jag dig!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Nina Onsmark

Ok, maste fraga...vad ar en "buzzador'??? Har fatt mail skickat till mig om att bli buzzador...trodde det var "skrap" sa slangde dem mailen... Hoppas allt ar bra. Kram kram

2010-03-15 @ 09:30:02
Postat av: Caroline

han e såååååå söt lile milo...kommer ut i veckan:)posshaj

2010-03-15 @ 09:55:58
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com