krambanan

Hej min vän...här kommer lite bilder från de senaste dagarna...



Bus dagen lång för kusinerna...



Idag var det ett år sedan Sigge dog så vi var på graven med ljus och blommor och så sjöng vi en sång. Kyrkan bakom mig är min konfakyrka:



Mina älskade systrar...de lyser upp mitt liv!



Sen åkte vi en tur till Hyllinge, kollade på huset vi växte upp i...det va kul att se igen...saknar det faktiskt. Stannde på famila o kollade lite i affärer, jag köpte en ekologisk kallpressade linfröolja som jag ska ha i frukostdrinkarna. Milo posade med prinsesskrona...SÖTE! 

Imorse va vi på en långpromenad till havet, va så underbart väder och riktigt skönt faktiskt. Kenzo fick springa lös på stranden.

Nu har jag precis kommit ner från Joso Bart, de bjöd på god thaimat!

Imorgon så får vi besök av en massa härliga brudar....tror jag ska baka nåt gott bröd att bjuda på!

Krambanan


Kommentarer
Postat av: moncan

skitsnygg jacka...passar du verkligen i...

kram

2010-03-03 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com