Bröd recept nu igen

Hej min vän!
Är mör i kroppen efter ett HÅRT pass på gymmet. 2 km på 12 1/2 minut, när jag började tog det ca 18 minuter så det händer grejer med kondisen. Sen blev det underkroppen som pumpades, rejält! Tränade med Bart idag eftersom Jos va hos tandläkaren och David hade barnen. Jag har ju helt glömt bort att lägga ut receptet på det underbara omega-3 brödet. Du hittar det här:



Lovar att det e det bästa brödet jag någonsin ätit! o Sirri, det e megaenkelt att göra=)



Här e ett gulligt kort på en trött Milo (med en kråka i näsan)!



Systrar poserar...i söndags. Vi åt linssoppa och mitt goa brö!



Killarna slåss om vem som ska få dricka...



See ya!

Kommentarer
Postat av: micke

Men skojja att det såg gott ut då!!! vill oxå ha jueee!

2010-03-30 @ 23:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com