Babysim...kanske inte så bra

Har du läst den här artikeln? De menar att klorerade pooler kan ha en negativ effekt på små barn och då särskilt när det gäller andningsvägarna. Hmm inte bra, tur att vi inte gått på babysim med Milo...fast såklart finns det ju många forskningsrapporter som säger både det ena o det andra...man får väl ta allt med en nypa salt.

Dagiset var väldigt bra...lutar åt att vi tar det, fast jag vill ändå kolla på några andra så man har nåt att jämföra med. Endast det bästa är bra nog för Milo.

Nu kommer snart halv åtta hos mig, det e ju mega bra.

Va förresten hos min vän Manuela idag...hennes Leo e ju snart stora killen, 1 1/2 månad...oj va söt han va. Svårt att minnas att Milo var så liten.

Sov gott min vän

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com