älskade milo

Milo e så underbar...vaknade 2 ggr i natt o ville vara nära, eftersom David jobbar tidigt och behöver sova, lav vi (milo &ja) oss under en stor pläd i soffan...på samma kudde...o så somnade milo snabbt. Så underbart att känna hans andetag på min kind. Efter ett tag lag jag in honom i sängen...så gick det en timme o så vaknade han igen...då fick han komma in till mig (david hade redan gått till jobbet) och han somnade i min arm, så låg vi i 2 timmar. Lilla älskade MiloPilo, du e vårt allt.



Bilden e tagen igår då Jos, Nois o Carran va på besök...lägger ut fler bilder sen, nu ska vi ut o promma med Kenzo i regnet...sen blir det gymmet. see ya

Ps. Ser du Milos öga, han föll över diskmaskinen som var öppen och fick en smäll över ögat/kinden...den e alldeles blå nu. Stackars liten...

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN- vinn babyprodukter

Kika gärna in och tävla om babyprodukter, kanske din tur och vinna? lycka till =)

2010-03-29 @ 23:15:48
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com