Utgång och familjeträff

Igår gick jag ut...mötte upp Helena och Lotta i stan och vi strosade runt tills vi hittade det perfekta haket...Marias Tapasbar tror jag restaurangen hette. Man fick välja en massa fina rätter, typ oxfile, räkor o lax på spett, chevre med honung o valnötter, aioli, oliver, vitlösbröd mm, smaksens var det. Vi hade jättetrevligt och skrattade mycket! Vi har alla 3 barn i samma ålder så det fanns mycket att prata om:
Idag så har Milo hoppat över sin f.m tuppis...aningens jobbigt då man är van att få tid att fixa o dona. Men istället så ville Milo gå. Japp du hörde rätt...han går numera. Har hållt på hela dagen och efter varje "pass" skrattar han o klappar händer. Gullunge! När det regnade gick vi ut för att känna på regnet:
O så en liten puss!
Sen kom mamma, carran, lontis o malla på besök. Vi gjorde en megagod tomatpaj med recept från tomatens hus:
Vi hade supermysigt...dock saknades Jos o Nois oss=(
Milo vill helst äta själv och helst med kniv o gaffel...
Nu ska vi kolla på film, har ätit sill o potäter och druckit ett glas vin. David känner sig lite förkyld, hoppas inte han blir sjuk!
Ha en najsig kväll och en puss ger jag alla duktiga studenter idag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ohh vad roligt att han går! Nu börjar det, det riktiga jagandet ;) Men ack så roligt det är att se de små liven gå, man blir så glad i hela hjärtat ju! Ohh vad gott det låter med pajen, vart finns receptet? Har cravat den pajen LÄNGE! Vi saknar er sååååååå nu, jag vill också träffas och mysa så! Kommer snart hem och hälsar på, måste fylla på mina familjen batterier. Lovar dej syrran, du är bäst!

2010-06-11 @ 23:14:43
Postat av: Anonym

Tack för igår Jäntami!

kramar mamma

2010-06-12 @ 11:04:53
Postat av: Ida

shit vad god pajen ser ut ;)

2010-06-12 @ 22:20:32
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com