Tofs, sjukt väder o Carris

Igår va Carran här hela dagen, vilket var superskoj!
Dagen började dock med ett besök på vårdcentralen och jag kollade upp min "amningsreumatism" som aldrig vill gå över. De tog en massa blodprover och jag får svar som 2 veckor. Jag e ju spruträdd men klarade det galant...numera tänker jag alltid...du har klarat av att föda barn utan smärtlindring....då klarar du allt! Detta funkar i alla lägen!
När jag kom tillbaka va Eva här, Milo tyckte det va skoj att busa med farmor o tog hennes penna hela tiden=)
Sen va det dax att åka till BVC och ge Milo vaccin. Carran följde med eftersom David jobbade. Det gick bra och Milo väger nu: 12400 gr och är 82 cm lång. Han ligger över kurvan vilket han gjort hela tiden. Sköterskan sa att Milo va väldigt medveten och med och förstod mycket och är tidig i utvecklingen...hihi va det är kul att höra när folk överöser ens barn med komplimanger.
Igår va det tokigt väder...här var det fint men man hörde åska o blixtoväder från stan...kolla själv:
Vi åt nyttomiddag, råkostsallad och kikärtsbiffar:
Yummie. Delade en flaska rosé till och kollade på bröllopsfestligheterna från Stockholm. Konserten igår var ju jättefin...o som vi bölade i slutet...
Förresten...mamma tycker man kan ha tofsar på killar med långt hår...jag vet inte riktigt, ser aningens tjejigt ut;
Hihi! Milo va väldigt intresserad av Carrans skor och försökte få på sig dom:
Idag ska vi till Smöris och följa prinsessbröllopet med mamma o Britta och hela familjen. Ska bli skitskoj.
Förresten så ska vi spana efter brorsan på tv...han ska ju stå vakt däruppe. De får inte röra sig på 3 timmar. De har värsta fina uniformen på sig och så vapnet förstås...scary. 2000 militärer står vakt däruppe, mäktigt tycker jag=)
(kort från dopet...med söta Veronika och Milo) Så här fin ska ha vara idag, fast med vita handskar och damasker.
Ha en fin dag min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com