The End

Hej mina kära vänner!
Snart e det dags för mig att börja jobba igen...tänkte ju när jag började blogga att jag bara skulle hålla på ett år...så nu e det dags...tänkte alltså att jag skulle sluta blogga inom kort!
Men det hade varit så kul att se vilka som följer min blogg...kan du inte lägga en kommentar...e nyfiken.
Nu ska vi laga mat och sen kolla på biggest loser. Idag blir det färsk pasta med kycklinggryta till  mig och våfflor till David. Jag har förresten gått ner mera nu..så jag har exakt 1.4 kg kvar till vad jag vägde innan jag va gravid!
Ok my friend! Ha en najsig kväll!
POSS

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag kikar in ibland, det e kul att du har satsat så mycket på din blogg och alla foton :) Om du stänger den får ni lov att släpa er till Finland och visa upp er live istället! Muminkraaam

2010-06-08 @ 18:59:40
Postat av: Anonym

Hej, Jenny heter jag :-) såg dig på FL och har följt dig sen juni förra året tror jag. Jag tycker inte du ska sluta blogga, tycker om att följa din blogg. Men du gör ju såklart som du vill :-)

2010-06-08 @ 19:03:46
Postat av: rebecca

josses gamla gymnasiekompis. är gravid i v 34 nu o följer dig o söööööta Milo o josse o Nois :)

2010-06-08 @ 19:59:24
Postat av: Ida

Jag läser dagligen din blogg. Den är så rolig att följa. Hänga med i din vardag tillsammans med David och Milo. Det har varit kul att följa Milos första år.. och kommer tycka det blir tomt utan att läsa din blogg sen. Ville bara du skulle veta de.



Puss

2010-06-08 @ 20:03:00
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: moncan

men hallaaaaaa,

nu blir jag ju jatte besviken - tycker det ar toppen att kunna logga in o kolla hur du har det...vad ni gjort..o se foton pa er alla...

kan du inte fortsatta...???

pretty pleeeeeease :-)))

/moncan

2010-06-08 @ 20:22:51
Postat av: Helena Winther

Inte sluta...:((((...Jag är ju beroende!!!..:)

2010-06-08 @ 21:22:38
Postat av: Pernilla

Hej klart du inte får sluta blogga! E ju superkul o följa er på din blogg! Kram från skogen!

2010-06-08 @ 21:42:22
Postat av: Minna

Hehe, jag har varit här en del!!Du borde inte sluta Jenkki. Klart du ska fortsätta=D

2010-06-08 @ 22:36:58
URL: http://minnajocke.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nähä du...stoppobelägg! Du får inte slut nu...bara liiiiite till! Så där på något år till fixar du väl? Missa ya så mycket Jenny och lövar ju daj!

2010-06-09 @ 00:13:11
Postat av: Susanne

Roligt med att följa din blogg. Beroendeframkallande. Fortsätt goa du! Vill följa gullungen

kram Mamma

2010-06-09 @ 08:26:03
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Sirina

Klart du ska fortsätta !!! =)

2010-06-09 @ 09:17:57
Postat av: Nina Onsmark

Aloha vannen! Inte ska du sluta blogga!!! Tycker vanligtvis inte om bloggar...men har foljt din varje dag sa vad ska jag nu gora om du slutar??? :)

Hoppas allt ar bra med dig gumman. Kommer forhoppningsvis en svang i slutet av sommaren och hoppas vi kan ses da :)

bamse kramar

2010-06-12 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com