Pinsamt men sant

Jag e ju fröken velmaja!
När vi tittade på huset här i Viken kändes allt så rätt...priset va ok mm. Vi tackade ja. Efter några dagar så började min magkänsla säga nåt...och nu känns det verkligen inte ok längre. Jag talade om detta för David som blev lite besviken...såklart...men det måste ju kännas rätt för båda. Anledningen till detta är främst att den totala månadskostnaden skulle bli runt 11000 och det känns faktiskt dyrt när man bara får hyra. Dessutom så va det ju bara 2-3 års hyreskontrakt och tänk om man inte hittat ett annat hus till dess. Så...nu har jag tagit tjuren vid hornen och ringt ägaren...han sa att kontraktet var färdigt till oss och jag fick då tacka nej...pinsamt, men han uppskattade ändå att vi ringde och meddelade detta. Jaha som det kan gå! Det finns väl ett annat hus för oss. Vad jag har lärt mig på detta är att lyssna på min intuition samt att jag vill ha ett nytt/relativt nytt hus den dagen vi köper- så var det med de!
Puss mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för att jag får låna din väska Jenny! <3

2010-06-21 @ 18:27:01
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Minna

Näe, men det ska kännas rätt annars kan det ju vara! Man fååår ångra sig=) Bättre det än att man sitter i huset sen och ångrar det när det är för sent. KRAM!

2010-06-21 @ 18:52:47
URL: http://minnajocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com