Smöris

Idag har varit en superdag. Sov hos mamma och vaknande med Milo klockan 5, fick han att somna om o vi sov några timmar till. Sen åt vi en god frulle med mamma, carran & jens som oxå sov där, tog en lång prommis med hundarna o hade det mycket trevligt. Kvällen innan grillade vi o tog ett bad i havet, första för i år. Milo ÄLSKADE det!

Nu på eftermiddagen kom Jocke o Minna hit på middag. Vi grillade och åt chokladdoppade jordgubbar. Verkligen en underbar sommarkväll fick vi!
Milo har lite svårt att sova i sommarvärmen så nu hoppas vi att han somnar för kvällen, gnäller lite gör han dock.
Nu känner jag verkligen att jag behöver komma igång med träningen. Ställde mig på vågen igår och jag e nu nere på samma vikt som innan jag blev gravid. Tjohoooo! Dock e ju kroppen förändrad så jag måste fortsätta träna och bli fast så att säga...hehe!
Krambanan

Kommentarer
Postat av: Ida

shit så fina bilder... ( :

2010-07-04 @ 21:09:35
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Minna

Tackar så mycket för en supertrevlig kväll!!! Ha det så bra. Kram!

2010-07-04 @ 21:51:38
URL: http://minnajocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com