Oj oj oj

Va mycket det ha hänt. Har inte hunnit blogga på ett tag- Ska passa på nu innan allsången börjar, för ikväll är min kära pappa o Kerstin där o sjunger!
Först o främst vill jag visa bevis på att jag är i mina gamla jeans:
Kul tycker jag. Jag kämpar på med min lchf diet och vid senaste mättillfället var det ca 1 cm ner på allt.
I helgen var Carris o Jens här, vi grillade och spelade spel:
LCHF chokladpudding med grädde!
Sen har vi varit hos mamsen igen...Milo kan tala med hundar...för er som inte visste:
Milo tar plats under bänken där diskmaskinen stått....i väntan på nytt golv!
Den här koppen var jätterolig att leka med...när han sedan tröttnade slängde han iväg den bara...heeeej dååå lixom. Tur att den ite gick sönder!
I går var vi i Hyllingehålan o träffade familjen Winther...en fika på favvostället hann vi osså mé:
När vi var på väg till familia snubblade Milo o fick en svullen näsa, skrapsår och en massa blod...stackars. Tur att syrran Helena va med o hjälpte till, tack för det!
En glass som avslutning gjorde susen!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: susanne

Stackars Milo!

Tur det finns glass

kram mormor

2010-07-27 @ 22:37:07
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: caroline

oh vad ql att du har uppdaterat...fina bilder men synd om lilla pilosen..hörs imorgon:)

2010-07-27 @ 23:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com