The sunshine of my life



Igår satte jag Milo i leksakslådan...han tyckte det var jätteroligt och skrattade hela tiden=) Här leker han med julklappen han fick av Romina & Robin!



Kul att titta på när mamma bakar=) Han drar i lådorna hela tiden så nu måste vi köpa nån spärr så han inte klämmer sig!



Igår va vi barnvakt åt Noah en sväng på kvällen...de busade så mycket så Milo blev helt svettig...kolla frillan=)



Pojkbus!

Inatt vaknade Milo som vanligt o ville gå upp tidigt...det ville inte vi. E helt slut nu och dricker lite kaffe för att hålla mig vaken! När Milo & jag somnade om vi 6 tiden (efter att ha varit vaken från 4.30) börjde jag drömma att han vaknade hela tiden...att han skrek o så...när jag tvingade upp mig för att kolla så sov han...konstigt va.

Nämen nu ska jag dricka upp mitt kaffe o sen blir det prommis med Kenzo o vagnen!

(affimerar just nu en resa till värmen)



Puss


Kommentarer
Postat av: Mallakitiz

Dem är dem sötaste pojkar som finns <33

Söt frisyr milp pilo hade<3

2010-01-13 @ 16:34:27
Postat av: Ida

Vilka sötsaker!

2010-01-13 @ 22:07:51
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com