Jag kan själv mamma



Runt 8 månaders ålder är det dags för barnen att lära sig hålla i skeden och äta själv...
Inte alltid så kul att städa efter maten kan jag tala om...men Milo har roligt, det e huvudsaken.

Idag har jag o Jos har varit runt på flera loppisar, Josse tokfyndade en massa fint. Kolla in hennes blogg...hon sa att hon skulle lägga upp allt där sen. Jag hittade en fin plåtburk för 10 kr.

Sen kom familjen på besök, satt o fikade o tjattrade uppe hos Jos o Bart...David va inte med eftersom han e sjuk, men de följde oss hem o då passade jag på att fota hela gänget:



Hoppas du har haft en härlig helg...nu e det ju snart måndag igen och en ny vecka...mycket spännande saker som händer nu...berättar mer imorgon tror jag. O så fyller ju Milo 8 månader imorgon, kolla va stor o fin han är:



Gonatt önskar vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com