Crazy

Gomorron!
David har precis åkt till jobbet och vad gör ja...inte sover med Milo iallfall...nänä, fått för mig att jag ska städa frysen och frosta av den...har haft en jobbig natt med Milo, han har vaknat 4 ggr och skrikit, typ drömt tror jag för han somnar så fort jag vyssar honom/ammar. Har skrivit en matlista för veckan och bestämt att vi ska försöka tömma frysen o bara handla minimalt...ska baka bröd och göra meny efter vad vi har...inga problem tror jag. Är van att koka soppa på en spik...hihi, inte minst från studietiden! Så idag blir det kycklingssoppa, imorrn linsgryta, onsdag veg. korvstoganoff o ris, torsdag laxpasta och sen tar det nog slut...hehe vi får se!

Igår hade jag o David samtal om framtiden och snart e det förhoppningsvis mycket bra saker som händer...skriver mer om det sen. Vi håller även på att affirmera en resa till sol o värme nu i vår...vi vill /SKA komma iväg:



Nu ska jag krypa ner i sängen brevid Milo...hoppas på att jag får en timmes sömn innan han vaknar...lr vänta, nu börjar visst vänner...ska nog se det först...hehe

Ha en bra dag vännen min...all kärlek till dig

Ps. Igår va Eva o Uffe här o fikade...Eva sa att jag hade blivit smal...gissa om jag blev glad!! Tack Eva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com