Bad o 5 minuters metoden

Godmorgon!
Igår va vi och simmade...Milo ÄLSKADE det verkligen. han skrattade och spanade om vartannat...tittade på allt som va runtomkring och såklart somnade han som en stock i bilen på vägen hem...bar in honom och så sov han länge innan det var dags för middag. Vi var o badade ca 1 timme och vanligtvis brukar simskolan vara ca 20 min...så det e mycket att ta in för en liten plutt:



Yo mannen



Det var så mycket intressant att titta på...



Till kvällsmat åt vi ryggbiff (igen) älskar det...och sen kollade vi på Taking of Pelham 123 med John Travolta...den var bra!

Imorse var det min tur att gå upp tidigt och Dubbel fick sovmorgon...vi har börjat med 5 minutersmetoden med Milo...funkar bättre o bättre för varje gång. Inatt var han riktigt duktig, sov hela natten faktiskt. Har det att göra med 5 minuters metoden kanske? Josse o Bart gjorde det på Noah och det tog drygt en vecka för honom innan han förstod o nu somnar han utan gnäll på direkten. Bara att lägga honom i sängen.



Så här satt Milo o busade när jag käkade frulle...busunge=)



Har kommit på att jag har järnbrist...har glömt att äta vitaminer de sista månaderna och den senaste tiden har jag varit sååå trött. Såklart för att Milo har varit vaken på nätterna men detta är en annan slags trötthet. Som om jag inte har nåt skelett. Som om kroppen ska falla ihop...men idag ska vi köpa järntillskott och vitaminer o så hoppas jag det blir bättre.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

vad menas med fem minuters metoden?

2010-01-17 @ 12:02:36
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Malla

Söta lilla Milo Pilo <3

2010-01-18 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com