256 bollar

Gokväll!
Är mätt o belåten efter en god hemmalagad pizza...



Idag har det varit fulle rulle som vanligt. Jag gick upp kl 8 med milo, vi myste tillsammans o sen fick Milo gröt. Under tiden som jag fixade gröten fick Milo sitta i stolen som han brukar...jag tyckte det blev tyst så jag tittade till honom...o detta var vad jag såg...gissa om jag blev förvånad:



Milo stod upp i stolen och hade jättekul...tur att jag han ta ner honom innan det hann hända något. Från o med nu e det selen som gäller i stolen.

Sen åkte David o Milo till hans kompis Emil med familj, då passade jag på att städa och fixa lite härhemma, sen åkte jag o Josse till väla. Vi handlade en massa skoj, dock inget på rean tyvärr. Vi började med att köpa en nallepuh boll till pojkarna, sen blev det likadana jeans o tröja till josse o mig. Köpte även 2 par moominstrumpor till Milo. Sen hittade vi en megacool grej som vi köpte till buspojkarna:



255 bollar fanns det i detta bollhav=) Oj va kul han tyckte det va=))

Innan i veckan va vi ju på mammaträff i Rydebäck, Malin hade fixat det kanonfint- tack för det:



Josse som numera e brunett...fiint



Milo satt inte still många sekunder...han kröp runt överallt så jag fick springa från fikan hela tiden. Busunge!!



Har även fått säkra lådorna oxå, han vill nämligen dra ut dom hela tiden och helst riva ut allt som finns där oxå...+ att de går så lätt att hans fingrar kan klämmas...

Nu har vi hyrt den senaste wallanderfilmen o david ligger i soffan med en påse ostbågar o väntar på mig.

Måste bara tacka dig för idag syrran, hade superkul på väla och det var länge sen vi kunde ta det lugnt o bara ha det som förr...latte och en massa tjejsnack + bra shopping. Du e bäst!

Pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com