Bra saker

Heej!
Nu e vi hemma igen...det snöar en massa nu som lovat, Carran e här och vi e barnvakt till Nois medan Jos o Bart tränar.
BVC sköterskan vägde Milo och gjorde även ett Boel test. Han väger nu 11,2 kg och e 76 lång. Klarade testen galant o sköterskan sa att han e långt före i utvecklingen så det e kul! Allt som han ska kunna vid 10 månaders ålder kan han nu=) Måste vara all mozart o yogamusik vi spelat, hehe!

Nu håller jag på att laga mango, hallon och päronpuré till Milo och sen kommer Jos o Bart o Noah ner på middag.

Jag har ju berättat att det e mycket bra saker som händer nu...vet bara inte var jag ska börja...Nr. 1 är att vi förmodligen fått en lägenet på tågaborg. Vi har pratat fram o tillbaka om att flytta tillbaka till stan för att spara pengar. Vi sparar ca 3500:- i månaden om vi flyttar + all bensin som vi spar...Vi vill ju flytta till hus snart o då krävs ju handpenning så vi behöver verkligen spara. Men INGET är bestämt än...vi får se vad som händer. Sen så har David fått ett bra jobb=)) För ett tag sen skickade jag in ett bidrag till en tävling och det visar sig att jag gått till final och om vi vinner får vi en resa till mallorca för familjen!! Jag + 2 andra står det mellan...Jag ska tydligen hamn i tidningen med bild o dikten jag skrev (lokaltidningen). Fatta hur glada vi blev! Och inte nog med detta...för häromdagen fick jag ett paket på posten. Det visade sig vara från dom vi köpte bilen av och de skrev ett jättegulligt kort där de grattade mig för att jag fyller nu den 17/2, skickade med 4 trisslotter och en bok om volvo V70...snacka om att änglar finns!



Vi är så otroligt glada och tacksamma över allt roligt som händer nu!

Må så gott min vän!


Kommentarer
Postat av: Sirina

Gud va mys, bara en massa + + + + + kommer er väg!

Kram

2010-02-03 @ 07:54:13
Postat av: sara

Oj... Lisa är bara 6 månader men är 75cm lång och väger 9100g...

vad ska det bli av henne....oj oj oj



han är väldans söt milo!

2010-02-03 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com