Tack för att ni röstade

Godmorgon...klockan en 06.15 och Milo o jag e vakna...fast så trött ja e. Det var en spännande och underbar dag igår, här komer lite bilder:



En nyvaken Milo som e på väg på för att se sina föräldrar kamma hem storvinsten=)



Jos kom direkt från träningen för att få va mé!



Finalisterna blir intervjuade...(tror ni ja e nervös lr)



Hon började läsa första raden på dikten...David skrek...YES och Jos o jag började böla...o så skulle jag fortsätta att läsa resten men gråten i halsen, det va ju så klart glädjetårarar...




Vi e såå otroligt glada för detta...vi behöver dt verkligen. Tack snälla ni som röstat! Vi kommer vänta med att åka tills det blir lite varmare på Mallorca, kanske i maj.

Efter dt ringde vi runt till alla och berättade nyheten, sen åkte vi till Veronika o Thomas med familj och firade Simon, tyvärr glömde jag kameran hos Jos. Men vi hade mycket trevligt o Veronika hade bakat en massa gott. Sen åkte vi hem till Jos som hade fixat mat till oss...vi drack lite vin, kollade på melodifestivalen och spelade spel.

Näe nu e det dax för kaffe...

Puss min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com