Paketet

Nu har vi hämtat paketet...Camilla köpte det och gav till pappa i julas som han nu har skickat ner...en marimekkoflaska, en moominflaska, extranappar och en moominnapp...superfint o tack för hjälpen camilla!



Imorsen var vi ju uppe hos Jos...hon bakade supergoda frallor, gjorde smoothie och en massa annat gott...o så trevligt sällskap och gulliga ungar:



(jag ska inte bli fotograf...haha)

Det var 2 som var sjuka och inte kunde komma....men vi hade det mysigt och jag var nog inte hemma förrns vid 4 tiden...mamma o carris kom oxå på besök:



Så det blev till att duka fram fika en gång till...jag åt vitkålssallad med tonfisk...måste ju va nyttig nu när jag tränar. Har gått ner 1 kg på en vecka...och dragit ner rejält på kolhydrater och äter nötter istället för godis + att jag dricker mycket vatten...träning imorrnbitti igen...ska springa på löpbandet och så ska jag träna överkroppen. Bjussar på ett sjukt fult kort på mig från idag, men kidsen va så söta så jag måste ju bara visa det:



Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com