Paket

Gomorron!
Ska alldeles strax ge mig ut med sonen o vovven på promenad...iskallt jue men måste...o nu e ja tebax..fick ta en paus från skrivandet för att Milo blev så trött och det e perfa att gå ut för då somnar han direkt. Har precis yogat och nu tänkte ja oxå passa på att vila då Milo sover...här kommer lite bilder från igår...



Carran var här igår och busade m ed barnen och på kvällen gick David över till Bart där de kollade på boxning, Jocke kom dit oxå. Jos var här o passade barnen och jag åkte till Jenny för att ta igen lite tjejsnack...hon har ju vart i Thailand o hade en massa att berätta. De var skönt att komma iväg en stund. Inatt hade jag jättesvårt att sova...låg o vände vred mig till 3 typ...usch va sånt e jobbigt.

Ok min kära vän...önskar dig en glädjefull dag! Jag hoppas på att få ett paket på posten...hihi visar ikväll va det e för nåt.

Puss

Kommentarer
Postat av: moncan

hej...sorry att jag inte ringde igar. imorse va bada mina toser uppe halv 6. hehe. har fatt massor gjort. aven lagat en gryta i min slow cooker som star o puttrar for fullt...en jamie oliver som vi ska mumsa pa ikvall. eeeh. ska till gymet i em. wow ska bli guld!!! har du tid att horas ikvall??? lycka till med allt. stor kram till min lilla syrra o min syster son...

/montita

2010-02-10 @ 10:10:43
Postat av: mamma

Vad var det i paketet?



Kram mamma

2010-02-10 @ 19:27:17
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com