Idag är ingen vanlig dag

För idag är det Jennys födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!

Igår när David var ledig firde vi mig lite...han hade med sig semlor hem och så fick jag ett paket av Milo...en jättefin plånbok eftersom den andra va sönder. Idag ska jag få gå på frisörbesök hos ecofrissan och göra vad jag vill...hmm undra hur detta ska sluta. Tack för detta älskling...väldigt behövligt=) Idag ska vi kanske gå på bio, får se om det går nåt bra?

När David gick till jobbet vid 4 imorse så sjöng han för mig...o så ringde mamma precis och sjöng och så fick jag sovmorgon av Milo, bästa presenten ever...hihi

Igår när jag körde till C.G så rinde de från blomsteraffären här o sa att ett blomsterbud väntade mig imorgon o de ville veta om vi var hemma...wow, va glad jag blev. I LOVE Blomsterbud=) Undrar bara vem de e ifrån?

En bra dag önskar jag dig!

Puss


Kommentarer
Postat av: Dominika

Grattis på f-dagen! hoppas du får en underbar dag! Och även grattis till vinsten =)

2010-02-17 @ 15:02:11
Postat av: Malla

Grattis världens bästa jenny <3

Jag älskar dig !!

2010-02-18 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com