Blommor o ny frisyr

Jaha då va man 31 år...om jag ska vara riktigt ärlig så känns det lite skumt...tiden går så fort...men ja hade en otroligt härlig dag igår...fick så många gratulationer, blommogram och telefonsamtal från nära o kära...Tack alla underbara människor som finns i mitt liv:



Blommogram från min arbetskamrater



Rosor av David



Vacker vårbukett av Jos & Bart, Carris & Patrik

TackTackTack

O så här blev mitt hår...precis innan vi skulle lägga oss:



Jos & Bart & Noah & Carran kom hit igårkväll och vi käkade gott och kollade på film...va superkul!

Carran sov här i natt...jag o Milo försökte väcka henne kl 5 men det gick inte...nu sover Milo o jag ska kolla på John, Kate + 8 och dricka kaffe. Idag väntar träning och husvisning=))

Kram

Kommentarer
Postat av: Minna

Ååååh, var ni och kollade hus?? Vart ligger det??

2010-02-18 @ 22:59:48
URL: http://minnajocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com