Eteriska oljor

Har alltid velat bli läkare. inte att jobba som det, men har velat ha kunskapen. Ni som känner mig vet att jag gillar det alternativa och igår va jag och Helena på en liten kurs i aromaoljor. Dessa oljor odlas ekologiskt i Argentina och har en läkande kraft. Ni vet hur häxor och trollkarlar förr i världen använde sig av örter för att få det de ville, detta är ungefär samma sak fast det handlar om oljor. En flera 1000 årig läkarkonst som är helt naturlig. Jag känner att dessa är pusselbiten som saknats i mitt liv. Ska köpa på mig en massa och ha mitt eget apotek här hemma. Kommer skriva mer om dessa när jag får dom.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter spännande och man går från klarhet till klarhet. Så är det med livet

kram mamma

2010-12-30 @ 20:29:01
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com