Har världens äckligaste greja att berätta...

Hola!
Den här dagen har gått i ett. Jobb...full rulle. Milo, David o Veronika o barnen kom o hälsade på mej på jobbet. Kull att ladda med bra energier. Känner mig ändå laddad att jobba. Kul att få använda hjärnan igen. Detta kommer bli bra! Efter jobbet stack jag o Tobias o handlade, sen lagade jag mat färsk spätta med en massa goa tillbehör. Milo satt o lekte i sitt rum o jag skulle bara gå o kolla till honom...gissa vad jag såg...2 cm från honom satt besten...detta fick mitt hjärta att stanna för ett slag. Fyyy F-N säger jag bara. På gränsen till att vi måste flytta nu. Kolla in denna jävel:
Ska jag tillägga att den är hårig. Bläääääääää. Stackars Milo som satt brevid den helt ovetandes.
Förresten så har vi upptäckt att Pilo älskar persikor:
Gullunge!
Nu säger jag GooooooNatt!

Kommentarer
Postat av: Micke

Men ge upp... du kan ju inte lägga upp bilder på äckelspindlar... den va ju sjukt vidrig!

2010-08-13 @ 08:09:43
Postat av: Minna

Men fy fan!! Är den på riktigt?? Jag hade flyttat....

2010-08-14 @ 19:36:57
URL: http://minnajocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com