Bye Bye mammaledigheten

Kartongen med jobbgrejer och pärmar e framtagna...imorrn bär det iväg till jobbet igen. 1 1/2 år går ganska snabbt måste jag säga. Ett glas rööötjut och några tårar sammanfattar kvällen. Tårarna föll när jag la Milo i sängen. Vår lilla underbara ängel som jag fått förmånen att vara mamma till, ska nu spendera dagarna med pappa. Det kommer såklart gå kanonbra...det e bara så att jag kommer sakna honom så inibengens mycket!
Godnatt och glöm inte njuta av varje sekund av den du älskar!

Kommentarer
Postat av: susanne

Tiden går så fort!

Jag kommer ihåg som om det vore igår när du sa: nu kommer jag inte tillbaka färräns om ett och ett halvt år. gud var tar tiden vägen?

Lycka till imorgon och nu är det dags för pappa David att njuta av underbara Milo! Det kommer att gå bra. Ge det lite tid bara

kram mamma

2010-08-01 @ 21:04:15
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com