1a dan o en dator till pilo

är avklarad och jag kan ju erkänna att jag ringde hem ca 10 ggr. Det var lugnt o skönt på jobbet och ett helt annat tempo en det jag är van vid hemma...hehe
Så här såg det ut i morse när Pilosen borstade tänderna...han verkligen älskar det och blir jääteglad så fort man visar tandborsten:
När jag kom hem från jobbet stod Milo & David i fönstret och vinkade till mig...jag blev jätteglad o se alla mina pojkar. Kenzo studsade som vanligt som en tok...det här hade David fixat som stod klart på bordet:
Baconinlindad kyllingafilé med sallad och såklart majo till det för att LCHFa det lite. Hemmet var städat o fint och det var verkligen toppen för mig att komma hem till!
Jag hade fixat en present till Milo...han snor nämligen alltid vår dator och nu så har han fått sin egen:
Fick den va jobbet o det funkar ju såklart inte...perre för Milo att dunka o hamra på!
Ok, nu e det dax för danska h.fruar. Imorrn e det jobb igen!
Krambanan vänner

Kommentarer
Postat av: susanne

Glad jag blir att det funkat bra för er alla tre idag

Kram mamma

2010-08-02 @ 21:23:58
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Min lilla gosse älskar tandborsten, men bara så länge han får hålla den själv och inte borsta tänderna utan mest gå och suga på den...



Vilken lycka det måste vara för din lilla kille med en egen dator! :)

2010-08-06 @ 13:15:33
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com