Nu kör vi...

Steg upp kl 6 imorse, Milo sov hela natten utan välling...gav han mat och tog på träningskläderna...1 h snabb promenad blev det, har hittat värsta fina rundan vid havet. Milo slocknade direkt o Kenzo fick springa lös. Nu e jag faktiskt hel mör i kroppen. Tänkte ta en löprunda nu på e.m. oxå men pallar inte, får kanske bli ikväll. Imorrn blir det gymmet med Jos och sen påskfest hos mamsen. Igår firade vi Jos på hennes 26 års dag:



Josse bakar...Du e bäst sis, tack för de goda kladdkakemuffinsen...



Nois ville ju oxå smaka...=//



o så kom Helena o zelma hit på playdate, jag bjöd på hembakt bröd o lins/spenat soppa. Carris o Mam kom ju oxå såklart:



På kvällen va jag O david barnvakt medans Jos o bart va ute o käkade...vi gick till blomsteraffären o köpte en stor bukett vita liljor från alla syskon med respektive. När de kom tillbaka hade de köpt med sig lite öl/cider o stannade hela kvällen...de va en supertrevlig dag...verkligen!

Jo just det...Carran följde med oss till BVC där det var läkarundersökning och mätning av pilosen...
10 månader (precis) vikt: 11,8 kg, läng 79 cm. Allt såg ut som det skulle med vår kärlek!

Nu ska ett par komma o kolla på vår bil...Glad Påsk önskar jag DIG!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com