Milo växer

Tiden går så snabbt o lilla Milo börjar bli stor...iallafall i våra ögon...här nedan är han bara ett par dagar gammal och storlek 50 är nästan för stort...



Nu är han 3 månader...och idag hade han faktiskt sina nya kläder som han fått av Davids faster...i storlek 74:



Igår fick vi besök av Jenny o Domme, de hade med sig en hallonpaj som var såå god, va jättetrevligt:



Josse o Noah kom oxå ner på en fika!

Eftersom det var Barts födelsedag bjöd de över oss på middag:



O Milo fick såklart sitta i pappas knä:



Efter maten åkte David till jobbet...men det visade sig att han skulle va ledig...typiskt.

Carran o Ida sov över hos oss, vi började kolla på film men alla var så däckade att vi stupade i säng...

Vi vaknade kl 10 imorse, snacka om att Milo e duktig på att sova...Vi tog iallafall en tur till Väla o fick shoppat lite till dopet. På vägen till väla höll Ida o jag på att svimma, det kröp nämligen en stor spindel i taket, jag fick panik och Ida fick panik. Slutade iallafall med att Ida fick ut den, vi grät o skrek om vartannat. Asså jag måste söka psykhjälp för detta=//

Nu har vi ätit fläskfilé o pomme, David har gjort kakor (fick smet av Bart) en godisskål stor på bordet...skulle kunna kallade det fredagsmys. Nu ska jag stänga ner datorn och mysa med David!

Godnatt kära du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com