Gamla tider...nya tider...

Gooooodmooooorning!

Vaknade kl 7 och väckte lilla Milo, behövde ammas...Milo har sovit gott trots vaccinationen igår, vaknade kl 22 och va snorig och lite hungrig annars sov han hela natten. Nu har jag ätit frulle och dricker mitt morgonkaffe. David o Milo ligger i sängen o Kenzo väntar på att få komma ut. Igår va Josse här med chocolate chip cookie deg så det blev en plåt nygräddade kakor till idol igår. Varma kakor o mjölk e bannemej gott! Såg i tidningen att de börjar sälja tomter med nybyggda A-hus i parkbyn i Hyllinge, tänk om jag o David o Josse o Bart kunde flytta dit...fortsätta vara grannar. Hade ju varit sååå nice. Hittade förresten ett roligt kort på mig o josse från vår partytid...hehe ca 10 år gammalt:




Det va tider det...

Idag verkar det vara fint väder, ska nog cykla ner med Kenzo till havet och njuta lite av havsluften. Sen blir det kanske en sväng ut till Ikea.

Ha en fin dag kära du!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com