En annorlunda dag

Gokväll kära du!
Idag har jag varit ensam nästan hela dagen...David jobbar sent. Milo e vaken ganska mycket så det blir svårt att hinna med saker som man brukar. Men vi har iallafall hunnit med en långprommis med Josse, boysen och hundarna. Sen va josse över ett tag...vi fikade...hehe vatten! Till middag blev det fisk och potatis och så gjorde jag en jättegod kall sås: 2 dl creme fraiche, 3 msk mosad fetaost, dill och lite örtsalt...blev supergott till fisken. Nu kollar jag på Idol, vovven e rastad och Milo sover. Han e fortfarande lite kinkig sen vacinationen. Mammig och så e han snuvig och har slem i halsen. Men hoppas på bättring snart!

Nu ska jag äta lite kvällsmat, det blir hembakade bröd med ost/skinka och ett stort glas mjölk!



Godnatt min vän!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com