Äntligen mamma/barn YOGA

Aloha!

Idag var jag uppe med tuppen..vid kl 7 närmare bestämt. Åt en god frulle och sen vaknade lillemannen efter att ha sovit i 11 timmar=)) utan att amma! Jag badade Milo och sen ammade jag i lugn o ro (svampen e tebax och e aggressiv...)

Sen kl. halv nio plockade jag upp Josse o Noah...vi va så glada att vara i td till yogan. Det var så roligt att träffa alla som vi trännat gravidyoga mé. Det har kommit 5 pojkar och 2 töser. Vi tränade mycket fysisk, det kändes vill jag lova. Sen var det avslappning och meditation och så avslutade vi med att sända kärlek till vårt barn och oss själva. Var jättehärligt även om det var lite annorlunda. Barnen blev så trötta efter passet:



Syns det att Milo har passerat 9 kg strecket...hihi



Vi drack lite te och snackade med de andra efter yogan...



Jos va oxå trött...bra jobbat tjejen=)



Här e vi på väg hem...nu har vi sovit o ätit och det är så fint väder ut att det får bli en prommis.

Ha en kärleksfull dag i solen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com