1 gång

Vaknade Milo inatt...vi la honom ca 19.30 (då han somnade själv) sen sov han till 5 o vill amma och sen vaknade han ca 8...thats my boy! Tror bestämt Milo börjar bli frisk! De smattrar regn på rutorna och himlen e grå. Vi dricker kaffe o kollar på tv. Idag ska jag göra en sak...ensam, jag hoppas innerligt att Milo tar flaskan idag om det behövs. Men jag kommer att vara i närheten så det är bara för David att ta vagnen o komma med Milo om han vill ha mat. Kommer att ta ca 2 h tror jag...hehe, visar ikväll vad det e jag ska göra!



Övning ger färdighet...vi tränar att ligga på magen flera gånger varje dag!



Store Noah har börjat med sittvagn...har mammas fina tröja på sig!



Bildbevis från igår!

Glömde att lägga in några bilder från helgen:



Bart sitter som förtrollad i ett spel som de alla spelar (utom jag)..."jungle jewels" Bart leder för tillfället men David tar snart över ledningen säger han!

Ha en skön dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: carran

jag vet vad du har hittat på minsann:)Söta killar som vanligt!!

2009-09-22 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com