Trötta med GLADA

Tjoho!
En trött Jenny o David hänger i vår nya soffa! Det blev sååå bra, soffan e kanon! Sängen megaskön o allt passade faktiskt mycket bra. David har jobbat o slitit hela dagen för detta. Vi har dock fortfarande en massa grejer kvar att göra. Vår gamla säng och soffbord står i hallen, fåtöljen ska in i Milos rum + en massa andra smågrejer som ska slängas o städas. Men snyggt blev det. Några blider hann ja ta:

Före:




Efter:



Fler bilder kommer. Vet inte riktigt hur vi ska göra med gardiner o sånt. Men det löser sig nog. Milo sover och snart ska vi se på Greys Anatomy. Skämtade precis med David, höll på att skratta ihjäl mig. Jag hittade ett par apfula gardiner på ellos...typ julgardiner...så sa jag att jag jättegärna ville ha de som gardiner i vardagsrummet. Han ba...helt tyst och sen bara...nja...kanske....nja, ville inte göra mig lessen typ, sen kunde jag inte hålla mig för skratt och då sa han: Gooonatt...så skratta vi båda....aaamen det kanske inte låter så kul nu i efterhand men det va roligt live...lovar!

Nu ikväll har syster Josse ringt! Sååååå kul att prata, allt var bra! De lever lyxliv, med middagsbjudningar, poolbadande och shopping! Det e ni värda!

Lägger in fler bilder imorrn!

Sov Gott!

Pussilajnen

 

Kommentarer
Postat av: Ida

snygg soffa!

2009-10-28 @ 21:33:04
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ser supermysigt & fint ut gumman =) Vill se d live snart....

Sirina kommer t hbg på fredag - middag vid 19 med alla tjejer om du é myssugen =)

Puss

2009-10-28 @ 23:41:10
Postat av: bella

va fin soffan va!! snart kommer jag och provsitter den hehe...ses på lördag...kram

2009-10-29 @ 15:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com