Marimekko

Godmorgon!!

Ingen mjölk hemma idag så det fick bli te istället för kaffe till frukosten...det e ju gott men undrar hur länge jag klarar mig innan huvudvärken kommer.

Igår var jag på massage, jätteskönt och behövligt. Min rygg e helt öm idag men det va normalt sa massören. När jag jobbade gick jag en gång i veckan, saknar det faktiskt. Sen fick jag värsta rycket och inredde Milos rum. Blev jättefint...saknar ett par fina barngardiner, tror jag kanske vill ha ett par fina marimekkogardiner:





Nu ska Milopojken få gröt. Han äter en hel potion nu och så puré till lunch och gröt på kvällen igen. Sover nästan hela natten men vaknar fortfarande vid 23 precis innan vi ska lägga oss och vid 5 för att amma. Sen går vi upp vid 8, så det e helt ok.

Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com