En mors kärlek på bild

Igår va vi hos Helena o söta Zelma...Vi hade det mysigt och fikade gott, hembakta scones, och tog kort som var familjen Winthers doppressent till Milo. Jag blev jättenöjd...Helena är verkligen en duktig fotograf, kolla själv:



Sen var vi o handlade, lagade god mat och hyrde en Beckfilm...cheeses va läskig den va....kuriren hette den. Milo Vaknade flera gånger i natt igen...

Ikväll ska ja på tjejmiddag! SKa bli så roligt...o förresten så sov jag mycket bättre i sängen inatt! Skönt...

Milo vände sig precis från rygg till mage...det går undan nu...hihi!

Idag har David sovmorgon o jag myser med Milo o Kenzo. Milo leker i lära gå stolen som han tycker så mycket om.

Ha en riktigt härlig dag min vän!

Ps. Tack söta Helena för igår! Du e bäst



Kommentarer
Postat av: Ida

Väldigt vacker bild! <3

2009-10-30 @ 10:38:40
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: mormor

Oj vilken fin bild. Milo är så oerhört söt.



Kram mamma och Mormor

2009-10-30 @ 11:53:25
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com