Va ska man göra nu då?

Hej hopp! Sitter i vårt tomma vardagsrum, soffan är återlämnad och nu står här en fåtölj och en madrass...vi var inte nöjda med soffan pga av att den drog åt sig Kenzohår som en magnet. Fick dammsuga den flera gånger varje dag och det pallar man ju lixom inte i längden. Den nysa soffan ser lika dan ut fast ett annat tyg. Hoppas på att den blir bättre. David e inne o lägger Milopojken och jag tänkte baka en äppelkaka. Tänk att man alltid måste göra nåt...

Idag var Minna härpå besök, vi gjorde en smoothie o satt i Josses lägenhet så katten oxå fick lite sällskap. Det va supernajs o ses, blir ju lixom inte så ofta nuförtiden...vi har  haft mycket kul ihop, minuski o jag=) Jag tycker du e jätteduktig Minna som kämpar på med din utbildning, tänk att du snart e klar socionom och då e jag säker på att du får en kuratorstjänst som du så gärna vill!



(bilden e från i somras)

Sen stack jag iväg o handlat på C.G...blev storshopping...skickade dock iväg David till affär för att köpa riktigt fina köttbitar från periviken (ekologsik ryggbiff). Till det hade vi bakpotatis som vi delade på hälften och bakade i ugnen och kantarellsås. Delade på en flaska vitt vin (0,5 procentig). Hehe.

Hoppas du får en härlig kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com