Smörhålan

Igår åkte jag till mamma o c/o för att jag mådde så dåligt av svinvaccinet och behövde hjälp med Milo. Familjen hjälpte till så jag fick sova och bli frisk. Tack snälla söta ni:



O som alltid i smörhålan, vacker utsikt:



Milo sov gott hela natten, vaknade bara 1 gång för lite mat. Sen gick vi upp kl 6. Jag hade svårt o sova och frös o svettades om vartannat. Nu e jag iallafall mycket bättre. Stackars David bara som fick maginfluensa på jobbet, efter 5 spyer gav han upp o åkte hem...som det kan gå.

Nu har vi storm här hos oss. Gus har flyttat hit så nu har vi blivit med katt oxå. Ikväll ska vi kolla på Grays Anatomy o äta goda hemmaodlade valnötter som vi fått av Eva o Uffe:



Ha en skön kväll min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com