Mooomin på posten

Hej min vän!
Nu e dagen snart slut. Vi har tänt en miljon ljus och väntar på Greys, Carran kommer oxå ner. Ska poppa popcorn. Idag har David tränat som vanligt. Jag o Carran har promenerat en massa med dogsen o Milo. Psykologstudenterna Caroline o Hanne har varit här och observerat Milo:



De hade med sig lussekatter som vi smaskade på:



Milo har varit lite trött o mammig nu efter vaccinet:



Han mös o lite med Dejjan innan idag:



Tur att Daisy finns när man trillar:



På posten idag fick Milo ett paket...det var ifrån de finska skogarna och från Millon med familj:



Moooomin....Tack så mycket familjen Storsjö! Får se om Milo tar nappen nu då=)

Nu ikväll har jag tränat, vi har lite vikter och sånt som jag använt. Var skönt faktiskt! Vill verkligen komma iform nu.

Nu e kl 21 och Grey´s börjar!

Sov Gott o Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Milo bara växer och växer! :) Hinner knappt med ju. Hihi.



Soffan ser ju snygg ut.. :) Ska ni fortfarande byta?

2009-11-12 @ 11:10:03
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com