Lita gammalt och lite naket

Nu sover lillen...David duschar efter träningen och jag passar på att blogga lite...ska snart upp till carranbarran o kolla på Ullared och D.H (det gilla du va idis =))

Idag har vi softat som vanligt. Borrat upp lite hyllor och städat och röjt lite. Carran har varit här o så har vi kollat på gamla kort:



Josse, Jag o Carris...för länge sen



Mamma o jag för ca 27 år sedan



Josse o Carran



Josse o Barts tackkort från bröllopet....

O den här söta teckningen fick jag o jos av idis när vi bodde på Hawaii:



I söndags kom Jenny förbi på frulle, bjöd även ner Carran o Jens. Jag bakade scones...smarrigt:



MiloPilo i sin supermanpyjamas:



Måste förresten tipsa om denna tvålen som är helt fri från parabener och parfym mm. Finns på att affärer o kostar ca 23:-. Perre helt enkelt.

Näe om man skulle ta o dra upp till Carris nu!

Ha en riktigt härlig tisdagskväll och tänk att snart kommer våra älskade grannar hem...1 1/2 vecka kvar bara!

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad söta ni var!! :) haha shit ritade jag den?? kul att se nu ju :d

2009-11-23 @ 20:02:57
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: jossan

du ar ju bara for gooooooo du!

2009-11-23 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com