Fredag den 13:e på en tisdag

Idag har jag haft en mindre bra dag...känns som om det e fredag den 13:e lr nåt...Har dock haft några små ljusglimtar:



Milo lånar farsans tröja...

Sen har jag gjort ny mat till Milo...ser dock inte så aptitligt ut:



Broccolipure...

Nu ska vi även börja med kyckling och kött till Milo, ska bli spännande att se va han tycker om det?!

Inatt sov jag dåligt för Milo vaknade en massa, nu e kl 22 och sen kl 19 har har redan vaknat 3 ggr...hoppas dock på att han sover bättre inatt. Det är min tur att ha sovmorgon imorgon!

Josse ringde och vi babblade så jag missade D.H...jaja, systersnack e ju 1000 ggr bättre. Allt e bra med dom, Nois e duktigt och e nästan på väg att krypa. Saknar dom så otroligt mycket.

Nu ska jag äta en morot (inget gottis alls ikväll...första gången det händer på megalänge)....sen blir det sängen.

Hoppas på en bättre dag imorgon då 2 psykologstudenter kommer hit och observerar Milo, som en del i deras utbildning.

Oh No..nu gråter han igen...

Godnatt kära du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com