På bättringsvägen

Jahå då va det söndagkväll o jag har mått så dåligt hela dagen o natten. Vet inte om jag fått Davids endagsmaginfluensa eller vad det e för nåt. Men utan att va för detaljerad så har jag spytt typ 12 gånger och inte kunnat gå upp ur sängen förrens vid 4 tiden i eftermiddags. Mår dock bättre nu. Igår hade vi det supertrevligt o spelade spel o snackade hela kvällen.



Nu kan Milopojken sitta helt själv långa stunder, han e såå söt:



När jag gick på mellanstadiet gjorde jag en lampa på träslöjden och broderade ett tyg till den, den e ganska ful men ett roligt minne och nu har David fixat den så den går att använda. Vi tänkte sätta upp den i Milos rum ovanför skötbordet kanske. David tog med sig Milo in till stan o köpte en ny kontakt och har hållit på med min lampa flera timmar. Vilken kille jag har!



Hoppas du har en fin första advent.

Kram

Kommentarer
Postat av: malla och ponta

gud vilken gullig gullrumpa milo-pilo är!

Första advent !

2009-11-29 @ 19:31:38
Postat av: Ida

Snygging, Du liknar hon Titti Schultz! ;D i Rix fm..

2009-11-29 @ 19:42:11
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: pokahontas

faktiskt, men då är ju såklart snyggare!

2009-11-30 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com