Chips till frulle...no thank u

Min syster Moncan sa att hon hade sett ett program på tv om hur onyttiga frukostflingor egentligen är. Dom här typiska flingorna skulle tydligen motsvara en chipspåse...hur onyttigt som helst. Så ikväll har jag gjort en egen frukostmusli:



Så gott och supernyttigt. Blanda en massa godsaker typ dinkelflingor, havregryn, nötter, kokos, russin mm. Blanda vatten, olja o honung och häll över, in i ugnen ca 30 min på 225 grader. Mumsilajnen=)

Sen har vi plockat fram Milos Timberlandskor som jag fyndade för 1 år sen:



Hur söta e inte dom här då!!


Så här söt va David imorse när han fick god frukost o paket av mig o Milo:



MiloPilo snurrar runt hela tiden och överallt...blir sur när han får ligga på mage för länge, trots att det är han själv som lägger sig så...hihi

Nu ska vi kolla på Californication säsong 2...

Må så gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com