Bra dag idag!

Heej!
Milopojken somnade precis för natten med moominnappen i munnen (utan att amma). David sa att de bara skulle in o mysa medans jag var ute med Kenzo...o nu sover de...antar att Milo vaknar om några timmar o vill ha mat. Men det roliga e att Milo nu vill ha nappen som Camilla skickade...vi som har provat med typ  20 olika o ingen funkar och så kommer denna moominnapp till oss och vips så tar milo nappen:



Imorse...somnade med nappen i medans Carran gungade honom i famnen



O när jag kommer hem från stan sitter han o pappa i köket o bakar...o med nappen i



Idag har jag verkligen haft en superbra dag. Kanske utlöste träningen igår lyckohormon? Åkte iallfall in till stan för att fika med min vän Jenny, blev dock bara kort på maten som vaa så himla god:



Chevre med valnötter i honungsmacka tog jag o så självklart en god latte! Vi hade så mysigt och snackade en massa, blir ju inte så ofta vi träffas på tumanhand längre. Vi hann med lite shopping oxå, till Milo såklart:



När jag kom hem var David i full gång med att baka och hade helt glömt bort att äta, så hans söta tjej (läs jenny) fixade en riktigt tränarmiddag till honom:



Sen han började träna har han gått upp ca 4 kg i muskler och mår mycket bättre säger han. Tränar ca 4-5 ggr i veckan och tar vitamintillskott, protein och kreatin. Är jättestolt över honom!

Jag o Milo hann med att läsa saga och mysa lite oxå:



Nu ska jag lägga mig på spikmattan och sen blir det nog en bra film som David fixat. Imorgon ska D vaccinera sig och på måndag blir det min tur. Är tacksam för varje dag vi får vara friska!

Må så gott!

Puss 

Kommentarer
Postat av: Helena Winther

Hej vännen! Ni ser ut att ha det bra, nice! Vad roligt att Milo tar napp nu. Du får massbeställa från Finland nu då så att du har ett lager. Eller se om någon av de svenska fungerar nu när han accepterat en. Zelma tar lite olika varianter så det kan gå..:) Här kommer en länk till en artikel med tanke på det mail jag fick av dig som din pappas vän skrivit. Den här professorn håller med det som din fars vän skrev men i slutet uppmanar han ändå till vaccination. Tycker artikeln var bra så jag ville ge dig chansen att läsa den också om du vill. http://www.newsmill.se/artikel/2009/11/12/normalt-att-friska-dor-i-en-ny-influensa

Dags för fredagsmys här!

Kram!

2009-11-13 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com